T.C
SİNCAN KAYMAKAMLIĞI
KAZIM KARABEKİR İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
2019-2023 STRATEJİK PLANI
SUNUŞ
Geçmişten günümüze gelirken var olan yaratıcılığın getirdiği teknolojik ve sosyal anlamda gelişmişliğin ulaştığı hız, artık kaçınılmazları da önümüze sererek kendini göstermektedir. Güçlü ekonomik ve sosyal yapı, güçlü bir ülke olmanın ve tüm değişikliklerde dimdik ayakta durabilmenin kaçınılmazlığı da oldukça büyük önem taşımaktadır. Gelişen ve sürekliliği izlenebilen, bilgi ve planlama temellerine dayanan güçlü bir yaşam standardı ve ekonomik yapı; stratejik amaçlar, hedefler ve planlanmış zaman diliminde gerçekleşecek uygulama faaliyetleri ile (STRATEJİK PLAN) oluşabilmektedir.
Okulumuz misyon, vizyon ve stratejik planını ilk olarak 2006 yılında belirlemiştir. Okulumuz , daha iyi bir eğitim seviyesine ulaşmak düşüncesiyle Sürekli yenilenmeyi ve kalite kültürünü kendisine ilke edinmeyi amaçlamaktadır. Kalite kültürü oluşturmak için eğitim ve öğretim başta olmak üzere insan kaynakları ve kurumsallaşma, sosyal faaliyetler, alt yapı, toplumla ilişkiler ve kurumlar arası ilişkileri kapsayan 2019-2023 stratejik planı hazırlanmıştır.
Büyük önder Atatürk'ü örnek alan bizler ;Çağa uyum sağlamış, çağı yönlendiren öğrenciler yetiştirmek için kurulan okulumuz, geleceğimiz teminatı olan öğrencilerimizi daha iyi imkanlarla yetişip, düşünce ufku ve yenilikçi ruhu açık Türkiye Cumhuriyetinin çıtasını daha yükseklere taşıyan bireyler olması için öğretmenleri ve idarecileriyle özverili bir şekilde tüm azmimizle çalışmaktayız.
Kazım Karabekir İlkokulu olarak en büyük amacımız yalnızca ilköğretim mezunu çocuklar yetiştirmek değil, girdikleri her türlü ortamda çevresindekilere ışık tutan, hayata hazır, hayatı aydınlatan, bizleri daha da ileriye götürecek nesiller yetiştirmektir. İdare ve öğretmen kadrosuyla bizler çağa ayak uydurmuş, yeniliklere açık, Türkiye Cumhuriyetini daha da yükseltecek gençler yetiştirmeyi ilke edinmiş bulunmaktayız.
Kazım Karabekir İlkokulunun stratejik planlama çalışmasına önce durum tespiti, yani okulun SWOT analizi yapılarak başlanmıştır. SWOT analizi tüm idari personelin ve öğretmenlerin katılımıyla uzun süren bir çalışma sonucu ilk şeklini almış, varılan genel sonuçların sadeleştirilmesi ise Okul yönetimi ile öğretmenlerden den oluşan beş kişilik bir kurul tarafından yapılmıştır. Daha sonra SWOT sonuçlarına göre stratejik planlama aşamasına geçilmiştir. Bu süreçte okulun amaçları, hedefleri, hedeflere ulaşmak için gerekli stratejiler, eylem planı ve sonuçta başarı veya başarısızlığın göstergeleri ortaya konulmuştur. Denilebilir ki SWOT analizi bir kilometre taşıdır okulumuzun bugünkü resmidir ve stratejik planlama ise bugünden yarına nasıl hazırlanmamız gerektiğine dair kalıcı bir belgedir.
Kazım Karabekir İlkokulu Stratejik Planı (2019-2023)'de belirtilen amaç ve hedeflere ulaşmamızın Okulumuzun gelişme ve kurumsallaşma süreçlerine önemli katkılar sağlayacağına inanmaktayız.
Planın hazırlanmasında emeği geçen Strateji Yönetim Ekibi'ne, öğretmen, öğrenci ve velilerimize teşekkür ederim.
Ali PEKACAR
Okul Müdürü
.
Stratejik Plan Hazırlama Ekibi
BÖLÜM I: GİRİŞ ve PLAN HAZIRLIK SÜRECİ. 7
Okulun Mevcut Durumu: Temel İstatistikler. 9
GZFT (Güçlü, Zayıf, Fırsat, Tehdit) Analizi18
BÖLÜM III: MİSYON, VİZYON VE TEMEL DEĞERLER.. 23
BÖLÜM IV: AMAÇ, HEDEF VE EYLEMLER.. 26
TEMA I: EĞİTİM VE ÖĞRETİME ERİŞİM... 26
TEMA II: EĞİTİM VE ÖĞRETİMDE KALİTENİN ARTIRILMASI. 29
TEMA III: KURUMSAL KAPASİTE.. 32
V. BÖLÜM: MALİYETLENDİRME.. 34
2019-2023 dönemi stratejik plan hazırlanması süreci Üst Kurul ve Stratejik Plan Ekibinin oluşturulması ile başlamıştır. Ekip tarafından oluşturulan çalışma takvimi kapsamında ilk aşamada durum analizi çalışmaları yapılmış ve durum analizi aşamasında paydaşlarımızın plan sürecine aktif katılımını sağlamak üzere paydaş anketi, toplantı ve görüşmeler yapılmıştır.
Durum analizinin ardından geleceğe yönelim bölümüne geçilerek okulumuzun amaç, hedef, gösterge ve eylemleri belirlenmiştir. Çalışmaları yürüten ekip ve kurul bilgileri altta verilmiştir.
STRATEJİK PLAN ÜST KURULU
Üst Kurul Bilgileri |
Ekip Bilgileri |
||
Adı Soyadı |
Unvanı |
Adı Soyadı |
Unvanı |
Ali PEKACAR |
Okul Müdürü |
Necati AKPINAR |
Müdür yardımcısı |
Necati AKPINAR |
Müdür Yardımcısı |
Alaattin ZEKİ |
Rehber öğretmeni |
Neslihan SEL
|
Sınıf Öğretmeni |
Ozan DİREK
|
Sınıf öğretmeni |
Hasret Emel ERDOĞDU |
Sınıf öğretmeni |
Melahat ZENGİN ASUK |
Sınıf öğretmeni |
Eda KÜÇÜK
|
Okul Aile Birliği Başkanı |
Neslihan SEL
|
Sınıf öğretmeni |
Melike ALPARSLAN |
Yönetim Kurulu Üyesi |
Hasret Emel ERDOĞDU |
Sınıf öğretmeni |
|
|
Selma EKİNCİ |
Veli |
Durum analizi bölümünde okulumuzun mevcut durumu ortaya konularak neredeyiz sorusuna yanıt bulunmaya çalışılmıştır.
Bu kapsamda okulumuzun kısa tanıtımı, okul künyesi ve temel istatistikleri, paydaş analizi ve görüşleri ile okulumuzun Güçlü Zayıf Fırsat ve Tehditlerinin (GZFT) ele alındığı analize yer verilmiştir.
Okulumuz 1970 yılında devlet halk işbirliği ile belediye arsası üzerine inşa edilerek çevre okullardan alınan nakil öğrencilerle 367 mevcutlu 5 derslik olarak Fevzi Çakmak İlkokulu adıyla eğitim Öğretime başlamıştır.
Okulumuzun aynı eğitim bölgesinde bulunan Mareşal Fevzi Çakmak İlköğretim Okulu ile olan isim benzerliği sonucunda Sincan Kaymakamlığının 30.11.2004 tarih ve 5411 sayılı teklifi ve Ankara Valiliğinin 18.01.2005 tarih ve 06 sayılı onayı ile okulumuzun ismi Kazım Karabekir İlköğretim Okulu olarak değiştirilmiştir.
Okulumuz binasının öğrenciler için tehlike arz etmesi ve 2019-2020 eğitim öğretim yılında tekli öğretime geçileceğinden okulumuz yıkılmış ve yeniden yapılmaktadır. Okulumuz binası yapım aşamasındaki teslim tarihinde teslim edilememiştir. 17.01.2020 tarihinde teslim edilebileceği bildirilmiştir.
Halen 981 kayıtlı öğrenci 48 öğretmen, 3 idareci ve 1 memur ve 2 hizmetli ile çalışmalarını yürütmektedir.
Bugün okulumuz Sincan'ın aranılan ve beğenilen okulları arasındadır. Okulumuzun geçmişi başarılarla doludur. Okulumuzda 1 Müdür, 2 Müdür Yardımcısı, 48 öğretmen 2 Memur, 2 hizmetli görev yapmakta olup 981 öğrenci öğrenim görmektedir. Okulumuzun 21 dersliği, 1 fen laboratuarı, 1 kütüphanesi ve 1 bilgisayar sınıfı ve çok amaçlı salonu bulunmaktadır. Okulumuzun yapılan spor müsabakalarında çeşitli dereceleri vardır.
Okulumuzun temel girdilerine ilişkin bilgiler altta yer alan okul künyesine ilişkin tabloda yer almaktadır.
Temel Bilgiler Tablosu- Okul Künyesi
İli: Ankara |
İlçesi: Sincan |
||||||
Adres: |
Mareşal Çakmak Mah. Ümit Sok. .No 17 |
Coğrafi Konum (link) |
http://sincankazimkarabekirio.meb.k12.tr/tema/iletisim.php |
||||
Telefon Numarası: |
0 312 270 21 63 |
Faks Numarası: |
0 312 268 59 81 |
||||
e- Posta Adresi: |
Web sayfası adresi: |
http://kazimkarabekirio.meb.k12.tr |
|||||
Kurum Kodu: |
733608 |
Öğretim Şekli: |
İkili Eğitim |
||||
Okulun Hizmete Giriş Tarihi : 1970 |
Toplam Çalışan Sayısı |
55 |
|||||
Öğrenci Sayısı: |
Kız |
489 |
Öğretmen Sayısı |
Kadın |
39 |
||
Erkek |
492 |
Erkek |
8 |
||||
Toplam |
981 |
Toplam |
47 |
||||
Derslik Başına Düşen Öğrenci Sayısı |
:23 |
Şube Başına Düşen Öğrenci Sayısı |
: 23 |
||||
Öğretmen Başına Düşen Öğrenci Sayısı |
:20 |
Şube Başına 30'dan Fazla Öğrencisi Olan Şube Sayısı |
: 1 |
||||
Öğrenci Başına Düşen Toplam Gider Miktarı |
72,6
|
Öğretmenlerin Kurumdaki Ortalama Görev Süresi |
13 |
||||
Okulumuzun çalışanlarına ilişkin bilgiler altta yer alan tabloda belirtilmiştir.
Çalışan Bilgileri Tablosu
Unvan* |
Erkek |
Kadın |
Toplam |
Okul Müdürü ve Müdür Yardımcısı |
3 |
- |
3 |
Sınıf Öğretmeni |
7 |
31 |
38 |
Branş Öğretmeni |
- |
3 |
3 |
Okul Öncesi Sınıf Öğretmeni |
- |
4 |
4 |
Rehber Öğretmen |
1 |
1 |
2 |
İdari Personel |
0 |
1 |
1 |
Yardımcı Personel |
2 |
2 |
4 |
Güvenlik Personeli |
- |
1 |
1 |
Toplam Çalışan Sayıları |
13 |
43 |
56 |
Okulumuzun binası ile açık ve kapalı alanlarına ilişkin temel bilgiler altta yer almaktadır.
Okul Yerleşkesine İlişkin Bilgiler
Okul Bölümleri |
Özel Alanlar |
Var |
Yok |
|
Okul Kat Sayısı |
3 |
Çok Amaçlı Salon |
X |
|
Derslik Sayısı |
32 |
Çok Amaçlı Saha |
|
X |
Derslik Alanları (m2) |
30 |
Kütüphane |
X |
|
Kullanılan Derslik Sayısı |
32 |
Fen Laboratuarı |
X |
|
Şube Sayısı |
42 |
Bilgisayar Laboratuarı |
|
X |
İdari Odaların Alanı (m2) |
20 |
İş Atölyesi |
|
X |
Öğretmenler Odası (m2) |
30 |
Beceri Atölyesi |
|
X |
Okul Oturum Alanı (m2) |
3075 |
Pansiyon |
|
X
|
Okul Bahçesi (Açık Alan)(m2) |
2127 |
|
|
|
Okul Kapalı Alan (m2) |
948 |
|
|
|
Sanatsal, bilimsel ve sportif amaçlı toplam alan (m2) |
500 |
|
|
|
Kantin (m2) |
YOK |
|
|
|
Tuvalet Sayısı |
43 |
|
|
|
Okulumuzda yer alan sınıfların öğrenci sayıları alttaki tabloda verilmiştir.
SINIFI |
Kız |
Erkek |
Toplam |
ANA SINIFI |
46 |
42 |
88 |
BİRİNCİ SINIF |
103 |
132 |
235 |
İKİNCİ SINIF |
102 |
98 |
200 |
ÜÇÜNCÜ SINIF |
116 |
109 |
225 |
DÖRDÜNCÜ SINIF |
122 |
111 |
233 |
Teknolojik kaynaklar başta olmak üzere okulumuzda bulunan çalışır durumdaki donanım malzemesine ilişkin bilgiye alttaki tabloda yer verilmiştir.
Teknolojik Kaynaklar Tablosu
Akıllı Tahta Sayısı |
0 |
TV Sayısı |
3 |
Masaüstü Bilgisayar Sayısı |
6 |
Yazıcı Sayısı |
6 |
Taşınabilir Bilgisayar Sayısı |
8 |
Fotokopi Makinası Sayısı |
1 |
Projeksiyon Sayısı |
12 |
İnternet Bağlantı Hızı |
1GB |
Okulumuzun genel bütçe ödenekleri, okul aile birliği gelirleri ve diğer katkılarda dâhil olmak üzere gelir ve giderlerine ilişkin son dört yıl gerçekleşme bilgileri alttaki tabloda verilmiştir.
Yıllar |
Gelir Miktarı |
Gider Miktarı |
2016 |
68.527,83 |
57.885,56 |
2017 |
61.155,64 |
64289,53 |
2018 |
56.527,70 |
27.927,66 |
2019 |
60.150,56 |
8.007,95 |
Kurumumuzun temel paydaşları öğrenci, veli ve öğretmen olmakla birlikte eğitimin dışsal etkisi nedeniyle okul çevresinde etkileşim içinde olunan geniş bir paydaş kitlesi bulunmaktadır. Paydaşlarımızın görüşleri anket, toplantı, dilek ve istek kutuları, elektronik ortamda iletilen önerilerde dâhil olmak üzere çeşitli yöntemlerle sürekli olarak alınmaktadır.
Paydaş anketlerine ilişkin ortaya çıkan temel sonuçlara altta yer verilmiştir :
Sıra No |
MADDELER |
KATILMA DERECESİ |
||||
Kesinlikle Katılıyorum |
Katılıyorum |
Kararsızım |
Kısmen Katılıyorum |
Katılmıyorum |
||
1 |
Öğretmenlerimle ihtiyaç duyduğumda rahatlıkla görüşebilirim. |
%74 |
%11 |
%6 |
%5 |
%4 |
2 |
Okul müdürü ile ihtiyaç duyduğumda rahatlıkla konuşabiliyorum. |
%79 |
%7 |
%9 |
%2 |
%3 |
3 |
Okulun rehberlik servisinden yeterince yararlanabiliyorum. |
%70 |
%12 |
%4 |
%8 |
%6 |
4 |
Okula ilettiğimiz öneri ve isteklerimiz dikkate alınır. |
%82 |
%9 |
%1 |
%3 |
%5 |
5 |
Okulda kendimi güvende hissediyorum. |
%90 |
%4 |
%4 |
%1 |
%1 |
6 |
Okulda öğrencilerle ilgili alınan kararlarda bizlerin görüşleri alınır. |
%75 |
%10 |
%5 |
%6 |
%4 |
7 |
Öğretmenler yeniliğe açık olarak derslerin işlenişinde çeşitli yöntemler kullanmaktadır. |
%71 |
%12 |
%8 |
%5 |
%4 |
8 |
Derslerde konuya göre uygun araç gereçler kullanılmaktadır. |
%83 |
%11 |
%2 |
%3 |
%1 |
9 |
Teneffüslerde ihtiyaçlarımı giderebiliyorum. |
%91 |
%3 |
%2 |
%1 |
%3 |
10 |
Okulun içi ve dışı temizdir. |
%74 |
%11 |
%6 |
%5 |
%4 |
11 |
Okulun binası ve diğer fiziki mekânlar yeterlidir. |
%63 |
%8 |
%14 |
%8 |
%7 |
12 |
Okulumuzda yeterli miktarda sanatsal ve kültürel faaliyetler düzenlenmektedir. |
%79 |
%13 |
%5 |
%1 |
%2 |
Sıra No |
MADDELER |
KATILMA DERECESİ |
||||
Kesinlikle Katılıyorum |
Katılıyorum |
Kararsızım |
Kısmen Katılıyorum |
Katılmıyorum |
||
1 |
Okulumuzda alınan kararlar, çalışanların katılımıyla alınır. |
%20,4 |
%51 |
%0 |
%14,3 |
%10,2 |
2 |
Kurumdaki tüm duyurular çalışanlara zamanında iletilir. |
%36,7 |
%53,1 |
%0 |
%10,2 |
%0 |
3 |
Her türlü ödüllendirmede adil olma, tarafsızlık ve objektiflik esastır. |
%14,3 |
42,9 |
%14,3 |
%18,4 |
%10,2 |
4 |
Kendimi, okulun değerli bir üyesi olarak görürüm. |
%22,4 |
%55,1 |
%12,2 |
%8,2 |
%2 |
5 |
Çalıştığım okul bana kendimi geliştirme imkânı tanımaktadır. |
%16,3 |
%28,8 |
%18,4 |
%16,3 |
%10,2 |
6 |
Okul, teknik araç ve gereç yönünden yeterli donanıma sahiptir. |
%12,2 |
%36,7 |
%4,1 |
%20,3 |
%26,5 |
7 |
Okulda çalışanlara yönelik sosyal ve kültürel faaliyetler düzenlenir. |
%16,3 |
%42,9 |
%12,2 |
%18,4 |
%10,2 |
8 |
Okulda öğretmenler arasında ayrım yapılmamaktadır. |
%16,3 |
%38,8 |
%14,3 |
%12,2 |
%18,4 |
9 |
Okulumuzda yerelde ve toplum üzerinde olumlu etki bırakacak çalışmalar yapmaktadır. |
%14,3 |
%51 |
%14,3 |
%12,2 |
%8,2 |
10 |
Yöneticilerimiz, yaratıcı ve yenilikçi düşüncelerin üretilmesini teşvik etmektedir. |
%16,3 |
%49 |
%14,3 |
%6,1 |
%14,3 |
11 |
Yöneticiler, okulun vizyonunu, stratejilerini, iyileştirmeye açık alanlarını vs. çalışanlarla paylaşır. |
%22,4 |
%46,9 |
%8,2 |
%18,4 |
%4,1 |
12 |
Okulumuzda sadece öğretmenlerin kullanımına tahsis edilmiş yerler yeterlidir. |
%22,4 |
%42,9 |
%8,2 |
%18,4 |
%8,2 |
13 |
Alanıma ilişkin yenilik ve gelişmeleri takip eder ve kendimi güncellerim. |
%45,8 |
%47,9 |
%0 |
%4,2 |
%2,1 |
Sıra No |
MADDELER |
KATILMA DERECESİ |
||||
Kesinlikle Katılıyorum |
Katılıyorum |
Kararsızım |
Kısmen Katılıyorum |
Katılmıyorum |
||
1 |
İhtiyaç duyduğumda okul çalışanlarıyla rahatlıkla görüşebiliyorum. |
%74 |
%11 |
%8 |
%5 |
%2 |
2 |
Bizi ilgilendiren okul duyurularını zamanında öğreniyorum. |
%79 |
%7 |
%1 |
%9 |
%4 |
3 |
Öğrencimle ilgili konularda okulda rehberlik hizmeti alabiliyorum. |
%84 |
%3 |
%7 |
%4 |
%2 |
4 |
Okula ilettiğim istek ve şikâyetlerim dikkate alınıyor. |
%72 |
%14 |
%4 |
%6 |
%4 |
5 |
Öğretmenler yeniliğe açık olarak derslerin işlenişinde çeşitli yöntemler kullanmaktadır. |
%72 |
%9 |
%7 |
%%5 |
%7 |
6 |
Okulda yabancı kişilere karşı güvenlik önlemleri alınmaktadır. |
%93 |
%3 |
%1 |
%2 |
%1 |
7 |
Okulda bizleri ilgilendiren kararlarda görüşlerimiz dikkate alınır. |
%71 |
%9 |
%6 |
%5 |
%9 |
8 |
E-Okul Veli Bilgilendirme Sistemi ile okulun internet sayfasını düzenli olarak takip ediyorum. |
%89 |
%3 |
%4 |
%3 |
%1 |
9 |
Çocuğumun okulunu sevdiğini ve öğretmenleriyle iyi anlaştığını düşünüyorum. |
%89 |
%4 |
%5 |
%1 |
%1 |
10 |
Okul, teknik araç ve gereç yönünden yeterli donanıma sahiptir. |
%70 |
%4 |
%19 |
%3 |
%4 |
11 |
Okul her zaman temiz ve bakımlıdır. |
%85 |
%2 |
%6 |
%3 |
%4 |
12 |
Okulun binası ve diğer fiziki mekânlar yeterlidir. |
%71 |
%8 |
%7 |
%6 |
%8 |
13 |
Okulumuzda yeterli miktarda sanatsal ve kültürel faaliyetler düzenlenmektedir. |
%78 |
%10 |
%1 |
%6 |
%5 |
Okulumuzun temel istatistiklerinde verilen okul künyesi, çalışan bilgileri, bina bilgileri, teknolojik kaynak bilgileri ve gelir gider bilgileri ile paydaş anketleri sonucunda ortaya çıkan sorun ve gelişime açık alanlar iç ve dış faktör olarak değerlendirilerek GZFT tablosunda belirtilmiştir. Dolayısıyla olguyu belirten istatistikler ile algıyı ölçen anketlerden çıkan sonuçlar tek bir analizde birleştirilmiştir.
Kurumun güçlü ve zayıf yönleri donanım, malzeme, çalışan, iş yapma becerisi, kurumsal iletişim gibi çok çeşitli alanlarda kendisinden kaynaklı olan güçlülükleri ve zayıflıkları ifade etmektedir ve ayrımda temel olarak okul müdürü/müdürlüğü kapsamından bakılarak iç faktör ve dış faktör ayrımı yapılmıştır.
Güçlü Yönler
Öğrenciler |
Öğrencilerin okula geliş -gidişlerinde sorun yaşanmaması, |
Çalışanlar |
Çalışanların yeniliğe açık olması |
Veliler |
Okulunu seven, etkinlik eğitime katkıda bulunmaları, |
Bina ve Yerleşke |
Geniş bahçe,yeterli sportif alanı ve kapasitesi yeterli binası olması |
Donanım |
Materyallerin yeni olması |
Bütçe |
Yakın çevreden karşılanabilir olması |
Yönetim Süreçleri |
İdareci ve personel ilişkisinin kuvvetli olması |
İletişim Süreçleri |
Sosyal konulara duyarlı ve pedagojik konularda bilgi sahibi öğretmen ve yöneticilerimizin olması |
Çevre |
Veli olmayan çevremiz insanının etkinliklere katılması |
Zayıf Yönler
Öğrenciler |
Maddi imkansızlıklar nedeni ile mevcut durumda idare etmenleri |
Çalışanlar |
İhtiyacımız olan destek personelinin yetersizliği |
Veliler |
Veli profilinin ekonomik olarak zayıf olması |
Bina ve Yerleşke |
İkili eğitim olması |
Donanım |
Kütüphanenin yetersiz olması |
Bütçe |
Teknolojik olarak yenilenemeye bütçenin yetmemesi |
Yönetim Süreçleri |
Öğrenci ve çalışan sayısı karşısında yönetim kadrosu sayısının yetersizliği |
İletişim Süreçleri |
Kültürel faaliyetlere yeterince katılamaması |
Çevre |
Çevre imkânlarının yetersiz veya kısıtlı olması |
Fırsatlar
Politik |
Personel ile idarecilerin ilişkilerin iyi olması |
Ekonomik |
Okul Aile Birliğinin etkin çalışması |
Sosyolojik |
Öğretmenler arası ilişkilerin iyi olması |
Teknolojik |
Güncel olarak teknolojiyi takip edebilmesi |
Mevzuat-Yasal |
Öğrencilerin motive edilebilmesi |
Ekolojik |
Güçlü bağ kurabilmesi |
Tehditler
Politik |
Göç alan bir bölge olması |
Ekonomik |
Velilerin Ekonomik anlamda zayıf olması |
Sosyolojik |
Veli desteğinin yetersizliği |
Teknolojik |
Bina bakımı ve güvenliğinin yetersizliği |
Mevzuat-Yasal |
Yabancı uyruklu öğrencilerin katılımı |
Ekolojik |
Güçlü bağ eşliğinde geri dönüş yapılamaması |
Gelişim ve sorun alanları analizi ile GZFT analizi sonucunda ortaya çıkan sonuçların planın geleceğe yönelim bölümü ile ilişkilendirilmesi ve buradan hareketle hedef, gösterge ve eylemlerin belirlenmesi sağlanmaktadır.
Gelişim ve sorun alanları ayrımında eğitim ve öğretim faaliyetlerine ilişkin üç temel tema olan Eğitime Erişim, Eğitimde Kalite ve kurumsal Kapasite kullanılmıştır. Eğitime erişim, öğrencinin eğitim faaliyetine erişmesi ve tamamlamasına ilişkin süreçleri; Eğitimde kalite, öğrencinin akademik başarısı, sosyal ve bilişsel gelişimi ve istihdamı da dâhil olmak üzere eğitim ve öğretim sürecinin hayata hazırlama evresini; Kurumsal kapasite ise kurumsal yapı, kurum kültürü, donanım, bina gibi eğitim ve öğretim sürecine destek mahiyetinde olan kapasiteyi belirtmektedir.
Eğitime Erişim |
Eğitimde Kalite |
Kurumsal Kapasite |
Okullaşma Oranı |
Akademik Başarı |
Kurumsal İletişim |
Okula Devam/ Devamsızlık |
Sosyal, Kültürel ve Fiziksel Gelişim |
Kurumsal Yönetim |
Okula Uyum, Oryantasyon |
Sınıf Tekrarı |
Bina ve Yerleşke |
Özel Eğitime İhtiyaç Duyan Bireyler |
İstihdam Edilebilirlik ve Yönlendirme |
Donanım |
Yabancı Öğrenciler |
Öğretim Yöntemleri |
Temizlik, Hijyen |
Hayat boyu Öğrenme |
Ders araç gereçleri |
İş Güvenliği, Okul Güvenliği |
|
|
Taşıma ve servis |
Gelişim ve sorun alanlarına ilişkin GZFT analizinden yola çıkılarak saptamalar yapılırken yukarıdaki tabloda yer alan ayrımda belirtilen temel sorun alanlarına dikkat edilmesi gerekmektedir.
1.TEMA: EĞİTİM VE ÖĞRETİME ERİŞİM |
|
1 |
Okullaşma Oranı %100 olmaktadır. |
2 |
Okula Devam önemli ölçüde sağlanılmaktadır. Özürsüz devamsızlık asgari oranda tutulmakta ve Sürekli Devamsız yoktur. |
3 |
Okula Uyum ve Oryantasyon çalışmasında %100'e yakın katılımla rehber öğretmen ve sınıf öğretmenlerimiz tarafından uygulanır. |
4 |
Özel Eğitime İhtiyaç Duyan Bireyler alanında destek eğitim odamız da ve rehberlik servisinde gerekli eğitimler verilir. Eğitim alamayan öğrencilerimizin de alması sağlanır. |
5 |
Yabancı Öğrenciler alanında okula uyu ve oryantasyon çalışması uygulanır. Seviyesine uygun öğrenme ortamında eğitimine devam etmesi sağlanır. Çevremizde bulunan yabancı öğrencilerin şartları taşıyanların hepsi okuluna devam eder. |
6 |
Hayat boyu Öğrenme alanında okuma yazma ve çeşitli kurslar düzenlenir. |
2.TEMA: EĞİTİM VE ÖĞRETİMDE KALİTE |
|
1 |
Akademik Başarı alanında %100 başarı ile öğretimde kalite artırımına devam etmekteyiz. |
2 |
Sosyal, Kültürel ve Fiziksel Gelişim alanında okul dışı müze,ören yerleri gezileri, tiyatro ve çocuk gösterileri, okul içinde yarışmalar, tiyatro,sinema,şiir dinletisi yapılmakta ve fiziksel gelişim olarak okul alnında yeterli ortamlar oluşturulur. |
3 |
Sınıf Tekrarı alanında gerekli çalışma ve takipler yapılarak eğitim ortamına aynı sınıfında devam etmesi sağlanır. |
4 |
İstihdam Edilebilirlik ve Yönlendirme alanında özel yeteneği ve özel eğitime ihtiyaç olanları ilgili alanlara okulumuz tarafından velilere gerekli bilgilendirmeler yapılır. |
5 |
Öğretim Yöntemleri alanında güncel yöntemler takip edilir ve sınıf ortamı için en uygun olanı uygulanır. |
6 |
Ders araç gereçleri alanında güncel ve yeterli olanları takip edilerek sınıf içi ve dışında kullanılır. |
3.TEMA: KURUMSAL KAPASİTE |
|
1 |
Kurumsal İletişim alanında İdareci ve personel ilişkileri kuvvetli bağ ile devam etmektedir. İş alanı demokrasisi ve yönetimi birlikte sağlanır. |
2 |
Kurumsal Yönetim alanında toplam kalite yönetimi uygulanarak var olan kapasitenin tamamına yakını kullanılır. |
3 |
Bina yapımız zamana karşı eskimeye devam etmekte olup oluşan eksiklikler imkanlar dahilinde giderilmeye çalışılır ve Yerleşke alanında sosyal ve sportif olarak yeterli sahalar mevcuttur. |
4 |
Donanım alanında güncel teknoloji ve araç gereçler takip edilmekte olup ihtiyaç doğrultusunda en uygun olana ulaşmaya çalışır. |
5 |
Temizlik ve Hijyen alanında halen devam eden Beyaz bayrağımız bulunmakta ve aynı şekilde tutmaya da devam eder. |
6 |
İş Güvenliği alanında personelin tamamı eğitim almış olup, işyeri alanında da gerekli tedbir düzenlemeler yapılmış ve yapılmaya da devam etmektedir. |
7 |
Okul Güvenliği alanında en güçlü olduğumuz alandır. Güvenlik personeli ile tüm çalışan personel ile velilerimiz gerekli gayreti göstermekte, okul içi-dışı kamera ve alarm sistemi ile sürekli güvenliğe devam eder. |
Okul Müdürlüğümüzün Misyon, vizyon, temel ilke ve değerlerinin oluşturulması kapsamında öğretmenlerimiz, öğrencilerimiz, velilerimiz, çalışanlarımız ve diğer paydaşlarımızdan alınan görüşler, sonucunda stratejik plan hazırlama ekibi tarafından oluşturulan Misyon, Vizyon, Temel Değerler; Okulumuz üst kurulana sunulmuş ve üst kurul tarafından onaylanmıştır.
Kişi hak ve özgürlüklerine saygılı, zamanın önemini bilen, geçmişine sahip çıkarak geleceğe daha emin adımlarla yürümeyi hedef edinen, emeğin değerini bilip emeğe gereken değeri verebilen, çevreye duyarlı, kendine güvenen, hoşgörülü, kendini ve toplumu geliştirmek adına fedakârlıktan kaçınmayan bireyler yetiştirmek.
|
Bütün öğrencilerimiz kişi hak ve özgürlüklerine saygılı, ahlaki değerlere önem veren, geçmişten dersler çıkararak geleceğe daha emin adımlar atabilen fertler olması, Bütün başarıların arkasında zamanı iyi kullanmanın olduğunu bilen, kendine güvenen, hedefleri doğrultusunda azimle çalışan, inceleyen, araştıran ve sorgulayan fertler olması, Milli ve manevi değerlerine saygılı, toplumsal olayları daha titizlikle analiz edebilen ve çevre bilinci oturmuş kişiler yetiştirme. Kaliteyi önemseyerek hayatın her kademesinde kaliteli yaşam standartını yakalamak için gayret sarf eden, topluma iyi örnek ve yön verebilen kişiler yetiştirme.
|
VİZYONUMUZ
Eşitlik – Adalet
|
Liyakat |
Sürekli Gelişim - Değişim |
Güvenilirlik |
Çevre Bilinci |
İnsan Haklarına Bağlılık |
Ahlaki Değerlere Bağlı Olma |
Mükemmeliyetçilik |
Verimlilik |
Sorumluluk ve Hesap Verebilirlik |
İş Birliği |
Var Olan Değerleri Koruma |
Katılımcılık |
Saygı - Hoşgörü |
Eğitim ve öğretime erişim okullaşma ve okul terki, devam ve devamsızlık, okula uyum ve oryantasyon, özel eğitime ihtiyaç duyan bireylerin eğitime erişimi, yabancı öğrencilerin eğitime erişimi ve hayat boyu öğrenme kapsamında yürütülen faaliyetlerin ele alındığı temadır.
Kayıt bölgemizde yer alan çocukların okullaşma oranlarını artıran, öğrencilerin uyum ve devamsızlık sorunlarını gideren etkin bir yönetim yapısı kurulacaktır.
Performans Göstergeleri
No |
PERFORMANS GÖSTERGESİ |
Mevcut |
HEDEF |
||||||
2018 |
2019 |
2020 |
2021 |
2022 |
2023 |
|
|||
PG.1.1.a |
Kayıt bölgesindeki öğrencilerden okula kayıt yaptıranların oranı (%) |
%98 |
%99 |
%99 |
%100 |
%100 |
%100 |
|
|
PG.1.1.b |
İlkokul birinci sınıf öğrencilerinden en az bir yıl okul öncesi eğitim almış olanların oranı (%)(ilkokul) |
%76 |
%86 |
%91 |
%94 |
%98 |
%99 |
|
|
PG.1.1.c. |
Okula yeni başlayan öğrencilerden oryantasyon eğitimine katılanların oranı (%) |
%98 |
%99 |
%99 |
%100 |
%100 |
%100 |
|
|
PG.1.1.d. |
Bir eğitim ve öğretim döneminde 20 gün ve üzeri devamsızlık yapan öğrenci oranı (%) |
%24 |
%20 |
%18 |
%15 |
%14 |
%10 |
|
|
PG.1.1.e. |
Bir eğitim ve öğretim döneminde 20 gün ve üzeri devamsızlık yapan yabancı öğrenci oranı (%) |
%13 |
%11 |
%11 |
%10 |
%7 |
%5 |
|
|
PG.1.1.f. |
Okulun özel eğitime ihtiyaç duyan bireylerin kullanımına uygunluğu (0-1) |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
PG.1.1.g. |
Hayatboyu öğrenme kapsamında açılan kurslara devam oranı (%) (halk eğitim) |
%89 |
%92 |
%95 |
%100 |
%100 |
%100 |
|
|
PG.1.1.h. |
Hayatboyu öğrenme kapsamında açılan kurslara katılan kişi sayısı (sayı) (halkeğitim) |
0 |
50 |
55 |
60 |
65 |
70 |
|
|
Eylemler
No |
Eylem İfadesi |
Eylem Sorumlusu |
Eylem Tarihi |
1.1.1. |
Kayıt bölgesinde yer alan öğrencilerin tespiti çalışması yapılacaktır. |
Okul Stratejik Plan Ekibi |
01 Eylül-20 Eylül |
1.1.2 |
Devamsızlık yapan öğrencilerin tespiti ve erken uyarı sistemi için çalışmalar yapılacaktır. |
Necati AKPINAR Müdür Yardımcısı |
01 Eylül-20 Eylül |
1.1.3 |
Devamsızlık yapan öğrencilerin velileri ile özel aylık toplantı ve görüşmeler yapılacaktır. |
Rehberlik Servisi |
Her ayın son haftası |
1.1.4 |
Okulun özel eğitime ihtiyaç duyan bireylerin kullanımının kolaylaştırılması için rampa ve asansör eksiklikleri tamamlanacaktır. |
Necati AKPINAR Müdür Yardımcısı |
Mayıs 2019 |
Eğitim ve öğretimde kalitenin artırılması başlığı esas olarak eğitim ve öğretim faaliyetinin hayata hazırlama işlevinde yapılacak çalışmaları kapsamaktadır.
Bu tema altında akademik başarı, sınav kaygıları, sınıfta kalma, ders başarıları ve kazanımları, disiplin sorunları, öğrencilerin bilimsel, sanatsal, kültürel ve sportif faaliyetleri ile istihdam ve meslek edindirmeye yönelik rehberlik ve diğer mesleki faaliyetler yer almaktadır.
Öğrencilerimizin gelişmiş dünyaya uyum sağlayacak şekilde donanımlı bireyler olabilmesi için eğitim ve öğretimde kalite artırılacaktır.
Performans Göstergeleri
No |
PERFORMANS GÖSTERGESİ |
Mevcut |
HEDEF |
||||
2018 |
2019 |
2020 |
2021 |
2022 |
2023 |
||
PG.1.1.a |
Akademik başarı ortalama oranları |
%93 |
%94 |
%95 |
%95 |
%96 |
%97 |
PG.1.1.b |
Sosyal,kültürel ve fiziksel faaliyetlere katılım oranları |
%73 |
%77 |
%82 |
%87 |
%89 |
%91 |
PG.1.1.c. |
Sınıf tekrarı yapan öğrenci sayıları |
11 |
6 |
3 |
1 |
0 |
0 |
PG.1.1.d. |
İstihdam Edilebilirlik ve Yönlendirme katılım oranları |
%71 |
%74 |
%81 |
%86 |
%92 |
%95 |
PG.1.1.e. |
Öğretim Yöntemleri geliştirilmesi ve uygulanması için yapılan seminer sayıları |
2 |
4 |
6 |
8 |
8 |
10 |
PG.1.1.f. |
Ders araç gereçlerini etkin olarak kullanma oranı |
%92 |
%94 |
%96 |
%96 |
%98 |
%100 |
Eylemler
No |
Eylem İfadesi |
Eylem Sorumlusu |
Eylem Tarihi |
1.1.1. |
Akademik başarı ortalama oranları artırma çalışmaları yapılacaktır. |
Zümre öğretmenler kurulu |
01 Eylül – 30 Mayıs |
1.1.2 |
Sosyal,kültürel ve fiziksel faaliyetlere katılım sayılarının artırılması çalışmaları yapılacaktır. |
Zümre öğretmenler kurulu |
01 Eylül – 30 Mayıs |
1.1.3 |
Sınıf tekrarı yapan öğrenci sayılarının ez aza indirilmesi için her ay gerekli çalışmalar yapılacaktır. |
Rehberlik Servisi |
Her ayın son haftası |
1.1.4 |
İstihdam Edilebilirlik ve Yönlendirme katılımı artıma çalışmaları eğitim öğretim yılı süresince yapılacaktır. |
Rehberlik Servisi |
01 Eylül – 30 Mayıs |
1.1.5 |
Öğretim Yöntemleri geliştirilmesi ve uygulanması için yapılan seminer sayıları artırılması için çalışmalar yapılacaktır. |
Zümre öğretmenler kurulu |
Her ayın son haftası |
1.1.6 |
Ders araç gereçlerini etkin olarak kullanma oranı artırılması için çalışmaları yapılacaktır. |
Zümre öğretmenler kurulu |
Her ayın son haftası |
Performans Göstergeleri
No |
PERFORMANS GÖSTERGESİ |
Mevcut |
HEDEF |
||||||
2018 |
2019 |
2020 |
2021 |
2022 |
2023 |
|
|||
PG.1.1.a |
Sınav kaygısını önlemek için okulda verilen seminer sayısı |
2 |
4 |
6 |
6 |
8 |
8 |
|
|
PG.1.1.b |
Geleceğe yönelim için okulda yapılan çalışmalara katılan öğrenci sayısının oranı |
%71 |
%75 |
%79 |
%85 |
%90 |
%95 |
|
|
PG.1.1.c. |
Ders dışı yapılan egzersiz ve kulüp çalışma sayısı
|
10 |
12 |
14 |
16 |
18 |
20 |
|
|
PG.1.1.d. |
Ders dışı yapılan egzersiz ve kulüp çalışma katılan öğrenci sayılarının oranı
|
%70 |
%80 |
%85 |
%90 |
%95 |
%100 |
|
|
Eylemler
No |
Eylem İfadesi |
Eylem Sorumlusu |
Eylem Tarihi |
1.1.1. |
Sınav kaygısını önlemek için okulda verilecek olan seminerler için gerekli çalışmalar yapılacaktır. |
Rehberlik Servisi |
01 Eylül – 30 Mayıs |
1.1.2 |
Geleceğe yönelim için okulda yapılan çalışmalara katılan öğrenci sayısının oranı artırma çalışmaları yapılacaktır. |
Zümre öğretmenler kurulu |
01 Eylül – 30 Mayıs |
1.1.3 |
Ders dışı yapılan egzersiz ve kulüp çalışma sayısı artırma çalışmaları yapılacaktır.
|
Sosyal ve kültürel etkinlikler komisyonu |
01 Eylül – 30 Mayıs |
1.1.4 |
Ders dışı yapılan egzersiz ve kulüp çalışma katılan öğrenci sayılarının oranı artırma çalışmaları yapılacaktır.
|
Zümre öğretmenler kurulu |
01 Eylül – 30 Mayıs |
1.1.5 |
|
|
|
Eğitim ve öğretim faaliyetlerinin daha nitelikli olarak verilebilmesi için okulumuzun kurumsal kapasitesi güçlendirilecektir.
Performans Göstergeleri
No |
PERFORMANS GÖSTERGESİ |
Mevcut |
HEDEF |
||||||
2018 |
2019 |
2020 |
2021 |
2022 |
2023 |
|
|||
PG.3.1.a |
Kurumsal İletişimde verimliliğin artırılması yapılan çalışma sayısı
|
4 |
6 |
6 |
6 |
86 |
8 |
|
|
PG.3.2.b |
Kurumsal Yönetim Adillik, Şeffaflık, Hesap verebilirlik ve Sorumluluk alanında yapılan çalışma sayısı |
3 |
4 |
4 |
6 |
8 |
8 |
|
|
PG.3.3.c. |
Bina ve Yerleşke alanlarının kullanım oranı |
%90 |
%95 |
%95 |
%95 |
%99 |
%99
|
|
|
PG.3.3.d. |
Temizlik, Hijyen alanında alınan beyaz bayrak ve beslenme dostu okul bayrak sayısı |
0 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
|
PG.3.3.e. |
İş Güvenliği alanında alınan tedbirlerin oranı |
%89 |
%90 |
%91 |
%92 |
%93 |
%95 |
|
|
PG.3.3.f. |
Okul Güvenliği için kullanılan kamera sayısı |
16 |
16 |
16 |
16 |
18 |
18 |
|
|
PG.3.3.g. |
Okul Güvenliği için çalıştırılan güvenlik personeli sayısı |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
|
|
Eylemler
No |
Eylem İfadesi |
Eylem Sorumlusu |
Eylem Tarihi |
1.1.1. |
Kurumsal İletişimde verimliliğin artırılması yapılan çalışmaların sayısı artırılır.
|
Strateji Geliştirme Ekibi |
Her ayın son haftası |
1.1.2 |
Kurumsal Yönetim Adillik, Şeffaflık, Hesap verebilirlik ve Sorumluluk alanında yapılan çalışmaların sayısı artırılır. |
Strateji Geliştirme kurulu |
Her ayın son haftası |
1.1.3 |
Bina ve Yerleşke alanlarının kullanım oranı artırma çalışmaları yapılır. |
Strateji Geliştirme Ekibi |
1 Eylül – 30 Mayıs |
1.1.4 |
Temizlik, Hijyen alanında alınan beyaz bayrak ve beslenme dostu okul bayrak sayısı artırma ve koruma çalışmaları yapılır. |
Strateji Geliştirme kurulu |
Her ayın son haftası |
1.1.5 |
İş Güvenliği alanında alınan tedbirlerin oranını artırma çalışmaları yapılır. |
Sivil savunma Komisyonu |
Her ayın son haftası |
1.1.6 |
Okul Güvenliği için kullanılan kamera sayısını artırma çalışmaları yapılır. |
Strateji Geliştirme kurulu |
1 Eylül – 30 Mayıs |
1.1.7 |
Okul Güvenliği için çalıştırılan güvenlik personeli sayısı artırma çalışmaları yapılır. |
Okul Müdürlüğü |
1 Eylül – 30 Mayıs |
2019-2023 Stratejik Planı Faaliyet/Proje Maliyetlendirme Tablosu
KAYNAK TABLOSU
KAYNAKLAR |
2019(TL) |
2020(TL) |
2021(TL) |
2022 (TL) |
2023 (TL) |
Genel Bütçe |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Etkinlikler |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Kantin |
0 |
7200 |
9600 |
12000 |
14400 |
Okul Aile Birliği |
25000 |
30000 |
35000 |
40000 |
45000 |
Otopark |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Diğer |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Toplam |
25000 |
37200 |
44600 |
52000 |
59400 |
S.A. NO: |
STRATEJİK HEDEF |
2019 (TL) |
2020 (TL) |
2021 (TL) |
2022 (TL) |
2023 (TL) |
1 |
Öğrencilerimizin akademik anlamda başarılarında artış sağlamak. |
0 |
0
|
0 |
0 |
0 |
2 |
Öğrenci vevelilerimize kitap okuma alışkanlığını kazandırmak. |
1000 |
3000 |
4000 |
5000 |
7000 |
3 |
Öğrencilere sağlıklı beslenmealışkanlığını kazandırmak. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
Teknolojiyi eğitim alanında daha etkin kullanabilmek. |
1000 |
2000 |
2000 |
2000 |
2000 |
5 |
Öğrencilerin bireysel ve toplumsal sorunları tanıma ve bu sorunlara çözüm yolu aramaalışkanlığı kazandırmak. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
6 |
Okulumuzda sosyal yardımlaşma ve Dayanışma bilinci kazandırmak. |
500 |
1000 |
2000 |
3000 |
4000 |
7 |
Okulumuzda sportif faaliyetlerin sayısının arttırılarak öğrencilerimizin kişilik ve düşünme becerilerini geliştirmek. |
500
|
2000 |
3000 |
5000 |
5000 |
8 |
Düzenlenen sosyal ve kültürel etkinliklerle sanat ve kültür sevgisini arttırmak. |
1000
|
2000 |
2000 |
2000 |
2000 |
9 |
Düzenlenen sosyal ve kültürel ve sanatsal yarışmalara öğrenci katılımının sağlanarak özgüven duygularını arttırmak. |
500 |
1000 |
2000 |
3000 |
4000 |
TOPLAM MALİYET |
4500 |
11000 |
15000 |
20000 |
24000 |
a) İzleme veDeğerlendirme
İzleme, stratejik planın uygulanmasının sistematik olarak takip edilmesi ve raporlanması anlamını taşımaktadır. Değerlendirme ise, uygulama sonuçlarının amaç ve hedeflere kıyasla ölçülmesi ve söz konusu amaç ve hedeflerin tutarlılık ve uygunluğunun analizidir. Okulumuz Stratejik Planının onaylanarak yürürlüğe girmesiyle birlikte, uygulamasının izleme ve değerlendirmesi de başlayacaktır. Planda yer alan stratejik amaç ve onların altında bulunan stratejik hedeflere ulaşılabilmek için yürütülecek çalışmaların izlenmesi ve değerlendirilmesini zamanında ve etkin bir şekilde yapabilmek amacıyla Okulumuzda Stratejik Plan İzleme ve Değerlendirme Ekibi kurulacaktır. İzleme ve değerlendirme, planda belirtilen performans göstergeleri dikkate alınarak yapılacaktır. Stratejik amaçların ve hedeflerin gerçekleştirilmesinden sorumlu kişiler 6 aylık veya yıllık dönemler itibariyle yürüttükleri faaliyet ve projelerle ilgili raporları bir nüsha olarak hazırlayıp İzleme ve Değerlendirme Ekibine verecektir. Okulumuzun İzleme ve Değerlendirme Ekibi Stratejik amaçların ve hedeflerin gerçekleştirilmesi ilgili raporları yıllık dönemler itibariyle raporları iki nüsha olarak hazırlayıp bir nüshası Okul İzleme ve Değerlendirme Ekibine bir nüshasını da İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Strateji Geliştirme bölümünegönderecektir.
İzleme ve Değerlendirme Ekibi, iyileştirme ekiplerden gelen yıllık performans değerlendirmelerini inceleyerek, performans göstergelerinin ölçümü ve değerlendirilmesini, ait olduğu yıl içinde yapılan faaliyetlerin o yılki bütçeyle uyumu ve elde edilen sonuçların Stratejik Planda önceden belirlenen amaç ve hedeflere ne derece örtüştüğünü rapor halinde okul müdürünün bilgisine sunacaktır. İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünden gelen kararlar doğrultusunda ilgili birim ve kişilere geri bildirim yapılacaktır.
Böylece, Plan'ın uygulanma sürecinde bir akşama olup olmadığı saptanacak, varsa bunların düzeltilmesine yönelik tedbirlerin alınması ile performans hedeflerine ulaşma konusunda doğru bir yaklaşım izlenmiş olacaktır.
Yapılan çalışmaların sonucuna göre Stratejik Plan gözden geçirilecektir. Plan dönemi içerisinde ve her yıl sonunda yürütülmekte olan faaliyetlerin önceden belirlenen performans göstergelerine göre gerçekleşme yada gerçekleşmeme durumuna göre rapor hazırlanacaktır.
Not : Öğretmen , öğrenci ve velilere uygulanan anketler kurumumuzda muhafaza edilmektedir.
KAZIM KARABEKİR İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
STRATEJİK PLAN HAZIRLAMA EKİBİ
İMZA SİRKÜSÜ
Kazım Krabekir İlkokulu Müdürlüğünün 2019-2023 Stratejik Planı ekibimiz tarafından okulumuzdaki tüm birimlerin katılımıyla üst belgelere uygun olarak 01.01.2019 tarihi itibariyle yürürlüğe girecek şekilde hazırlanmıştır
S.NO |
ADI SOYADI |
ÜNVANI |
İMZA |
11 |
Ali PEKACAR |
Okul Müdürü |
|
2 |
Necati AKPINAR |
Müdür Yardımcısı |
|
3 |
Neslihan SEL |
Sınıf Öğretmeni |
|
4 |
Hasret Emel ERDOĞDU |
Sınıf Öğretmeni |
|
Hatice Beylan ÖZENÇ |
Rehber Öğretmen |
|
|
5 |
Melahat ZENGİN ASUK |
Sınıf Öğretmeni |
|
6 |
Ozan DİREK |
Öğretmen |
|
7 |
Eda KÜÇÜK |
Okul Aile Birliği Başk. |
|
8 |
Melike ALPARSLAN |
Yönetim Kurulu Üyesi |
|
9 |
Selma EKİNCİ |
Öğrenci Velisi |
|